Regelmatig plannen onze supportcollega’s een Remote Support sessie in waarbij we meekijken in het systeem.
Heb je een sessie ingepland? neem contact op met onze Support afdeling via +31 (0)546 200 021

Op het moment dat je ermee instemt dat schermafdrukken kunnen worden gemaakt, sluit dan alle vensters of documenten die eventuele persoonlijke informatie kunnen bevatten en/of weergeven.

Voer je 6 cijferige code in

Opmerking: LogMeIn (LMI) Rescue is een product van derden voor hulp op afstand dat momenteel wordt gebruikt om UCAAS-klanten ondersteuning op afstand te bieden. UCAAS gebruikt LogMeIn Rescue als het primaire hulpmiddel om problemen van klanten via een extern bureaublad op te lossen.

Met LogMeIn Rescue kunnen UCAAS-ondersteuningsmedewerkers de bediening van de externe computer bekijken of delen, chatten en gedeelten van het scherm van de klant highlighten zonder vooraf software te hoeven installeren.

LogMeIn Rescue verschilt van andere externe-toegangsproducten van LogMeIn en van andere bedrijven doordat het een reactief, toestemmingsgebaseerd ondersteuningsmiddel is. Er wordt geen permanente software op de pc/apparatuur van de klant geïnstalleerd om ondersteuning via externe toegang te kunnen bieden, en UCAAS-ondersteuningsmedewerkers kunnen alleen externe toegang tot de pc van een UCAAS-klant verkrijgen als die klant daar uitdrukkelijk toestemming voor geeft (deze toestemming moet elke keer worden gegeven wanneer een klant om ondersteuning vraagt). Ondersteuning van UCAAS wordt alleen vanaf deze site geïnitieerd.

Deze productinformatie dient niet te worden beschouwd als goedkeuring of ondersteuning door UCAAS. UCAAS kan het gebruik van dit hulpmiddel zonder voorafgaande kennisgeving beëindigen.