Regelmatig plannen onze supportcollega’s een Quick Support sessie in waarbij we meekijken in het systeem.
Heb je een sessie ingepland? Kies dan voor het besturingssysteem waar je op werkt, klik op het pictogram om de support software te downloaden of neem contact op met onze Support afdeling via +31 (0)546 200 021
Windows
Teamviewer voor Windows
1. Klik op onderstaand Teamviewer-pictogram om het supportprogramma te downloaden.
2. . Gebruik je Internet Explorer: Klik op “Uitvoeren” (dit kan ook onderin het scherm staan)
Gebruik je Google Chrome: je vind de download onderin je scherm. Klik hier 2x op met je linkermuisknop.
Gebruik je Mozilla Firefox: Je ziet een klein venster met een lijst. Klik in deze lijst 2x op Teamviewer met je linkermuisknop.
3. Als je een pop-up krijgt die om je toestemming vraagt, klik dan op “Ja” of “Uitvoeren”.
4. Het volgende scherm opent nu op uw pc. Geef je ID en je wachtwoord door aan de supportmedewerker van UCAAS
5. Als we de besturing van je computer overnemen, kan je scherm iets veranderen. Deze wijzigingen maken we om het beheer op afstand zo soepel mogelijk te laten verlopen. Als we de hulpsessie afronden, maken we deze wijzigingen weer ongedaan.
Mac
Teamviewer voor Mac OSX
1. Klik op onderstaand Teamviewer-pictogram om het supportprogramma te downloaden.
2. Open de downloadfolder in de “Finder”
3. Dubbelklik op het teamviewer-pictogram om de applicatie te starten
4. Het volgende waarschuwingsscherm wordt geopend, kies hier voor de optie “Open”
5. Het volgende scherm opent nu op uw pc. Geef je ID en je wachtwoord door aan de supportmedewerker van UCAAS
6. Als we de besturing van je Mac overnemen, kan je scherm iets veranderen. Deze wijzigingen maken we om het beheer op afstand zo soepel mogelijk te laten verlopen. Als we de hulpsessie afronden, maken we deze wijzigingen weer ongedaan.